Forældre spisning

Afslutningsfest for Ørne Gruppen

I forældre er vores tætteste og vigtigste samarbejdspartner, så derfor er det alfa og omega at vi har et tillidsfuldt og respektfuldt samarbejde. Uden jeres opbakning og indlevelse kan vi ikke udføre et godt kvalificeret stykke arbejde. Vi hilser alle spørgsmål, undren og kritik velkommen, og bruger det som refleksion til at gøre vores pædagogiske arbejde endnu bedre.

Vi inddrager jer forældre i jeres barns trivsel og udvikling. Det gør vi ved individuelle samtaler, både planlagte og spontane. Derudover inddrager vi jer i hele børnegruppes trivsel. At alle trives i gruppen er alles ansvar. Vi opfordrer jer til at lave legeaftaler med så mange som muligt, så alle børn føler at de er værd at lege med.

Vi har forældremøder hvor vi taler og samarbejder om børnegruppens trivsel. Derudover har vi fællesspisninger, jule arr. arbejdsdage, og vores årlige sommerfest.

Vi har et husudvalg som består af en gruppe forældre, her drøfter vi nye tiltag, pædagogik eller dilemmaer.

Ved opstart får I opstartssamtale, her vil vi komme ind på, hvordan barnets første leveår har været, og om der er særlige hensyn vi skal være opmærksomme på.

Hvert år, bliver I tilbudt en trivselssamtale, hvor begge forældre skal være tilstede. Her vil vi tale om barnets trivsel og udvikling.

Derudover kan vi altid tilbyde en samtale hvis der er noget der bekymre eller undre jer.