Forældresamarbejde

Vi tilstræber et tæt og ærligt samarbejde mellem forældre og personale omkring det enkelte barn. Vi vil gerne invitere dig til at komme til os med konkrete spørgsmål og forhold omkring dit barn og også omkring vores dagligdag og pædagogik. Vi ønsker naturligvis, at du som forælder bakker op om institutionen, og det liv der udspiller sig her. Som forælder er det vigtigt, at du deltager i de forældrearrangementer, vi afholder. Det giver dig mulighed for at dele sjove oplevelser med dit barn og få en indsigt i dets hverdag i børnehuset.

Du kan som forældre forvente, at vi tager kontakt, hvis der er nogle ting omkring dit barns trivsel, der undrer os eller vækker bekymring, og du vil altid være velkommen til at kontakt os.

Følgende er områder der er gode at vide, som forældre når man starter i Bakkely:

Syge børn

Søvn