Børnehuset Kildebjerg

På vegne af alle ansatte i Børnehuset Kildebjerg vil jeg gerne byde jer hjertelig velkommen til Børnehuset Kildebjerg.

Det er vores ønske at bidrage med nogle rammer og en pædagogik, der kan sikre, at jeres barn får de bedste betingelser for at få nogle trygge og udviklende år i Børnehuset Kildebjerg. Vi har et ønske om, sammen med jer at skabe nogle rammer for jeres barn, hvor fundamentet for en god udvikling med tryghed og omsorg i et tillidsfuldt samarbejde med jer. Vi bestræber os på at være nærværende og anerkendende voksne, ved at vi støtter hvert barn ud fra dets individuelle behov.

Vi er en 0-6 års institution fra 2006. Vi er normeret til 28 vuggestuebørn og 66 børnehavebørn, og er fordelt på seks stuer med 3 vuggestuegrupper og 3 børnehavegrupper. Hvert barn er tilknyttet en stue med fast personale

Personalegruppen er faglig dygtig, og de har et ønske om sammen med jer, at skabe nogle trygge og rare rammer for jeres børn. Derudover har vi en aktiv forældregruppe.

Har I lyst til at se lidt nærmere, så skal I være velkommen til at lege på vores legeplads uden for åbningstid eller kontakte daglig leder Nis, for at aftale nærmere omkring et eventuelt besøg.